ONSDAGEN DEN 11 JANUARI

Godmorgon allihopa. Uppe vid nio idag, gick upp och leta upp mat som vi kan ha idag, blir lite lyx denna veckan, varje dag blir det lite extra smarrigt. Idag blir det kycklingfile invirat i bacon och ris och egen hemmalagad vitlöksås, ska bli gott.

Har fått i mig lite frukost nu och Trixie har fått all medicinen och det känns som klådan försvunnit, iaf det mesta för änså länge kliar hon inte sig, så jag hoppas på att det går åt rätt håll nu! Hade varit skönt för henne att slippa detta skitet ..

Idag är det ingen höjdar väder direkt, hade hoppats på lite bättre så man kunde ta en promenad, inte lika sugen nu när det är sånt här väder iaf!

Ska göra mig i ordning nu, sen ska jag iväg hem till Emma för ett besök och kolla på hennes lilla bebis Melanie, sen ska jag även få lite blöjor som hon inte kunnit använda, alltid bra att ha lite extra i reserv, kommer som sagt gå åt vilket fall som hellst!

Hörs senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0