NU FALLER SNÖN

Ja nu är man hemma från promenaden, hade först tänkt att Trixie skulle vara hemma eftersom hon bara låg i sin korg helt utslagen, men när jag väl tog på jackan så kom hon i full fart och pep massa så då fatta man att hon tvunget ville med mig, så hon fick följa med trotts att jag var tveksam om det. Väl ute så har hon piggnat till under rundan, gick tommarps rundan som knappt tar en timme, en bra runda att gå. Träffade även bror nere i kvidinge och även svärfars syster, så man har stannat två gånger och snackat så idag tog det lite längre tid ..

När man var nästan hemma så började det små regna och sen över gick det till snö istället, men hann med att gå min runda iaf, skönt!

När man väl kommer ut så är det riktigt skönt att man rört på sig .. så nu är jag trött i benen och lika så Trixie, ligger i sin korg och har redan somnat .. min lille Trixie.

Så nu inväntar man bara på att klockan ska rinna på så ska jag påbörja maten, sen efter att vi ätit så blir det stallet för lite mys med min fina gosse!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0