LÅNGPROMENAD MED SVÄRMOR

Nu har man kommit hem och landat i soffan en sväng! Vid halv elva blev det att åka iväg med svärmor för att hämta morötter, sen hemåt för att hämta upp Trixie och byta om till varmare kläder sen gick jag ner till svärmor för att möta upp henne med hundarna, sen gick vi ner till Byn och vände där, så blev verkligen en långrunda idag, har man en trött och belåten Trixie nu som är helt slut efter rundan, men verkligen toppen väder att komma ut i, solen skiner och värmer verkligen, så man fick knäppa upp jackan i mellan åt som solen värmde!

Nu är man hemma och sambon är på väg hem från jobbet och hemma vilken minut som hellst, jag har direkt inget planerat mera idag, blir stallet lite senare sen får man se vad kvällen har att erbjuda, blir nog väldigt lugnt skulle jag tro ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg :)

2012-01-23 @ 16:27:18
URL: http://soclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0