JAG ÄR FLITIG IDAG

Ja även idag har man fått ett ryck att vara flitig, känns skönt att vara på det humöret fast att vissa saker är tråkiga att göra .. istället för att lägga sig på soffan så blev det att städa och polera bilen invändigt, verkligen behövligt, så tänkte att jag kunde lika bra få det gjort idag när jag ändå var på det humöret!

När man väl var färdig med det så blev det att göra pannkakor, eftersom det var bra länge sen man åt det, så nu är det gjort och har lyckats trycka i mig tre stycken, mums. Så har så klart gjort till sambon när han kommer hem från jobb, sen skulle han iväg ikväll, nått med någon jobbe polare så jag får roa mig med något annat när han är iväg ..

Nu ska jag vila ett tag på soffan innan jag ska gå till stallet för att fodra, ska bli skönt med en kvällspromenad! :) Har nog en nöjd Trixie ikväll, hon är nog trött iaf och gjort av med en del energi! :)

Nej nu blir det lite tv tittande ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0