INGEN SOVMORGON HÄR INTE

Godmorgon, ingen sovmorgon idag inte .. sambon åkte tidigt och jobba men ändå vaknade jag inte av att hans klocka ringde eller att han åkte, helt sjukt eller har jag varit helt off och inte fattat för har inget minne iaf om det .. vaknade vid sex och kunde inte somna om, låg kvar ett tag och försökte men lyckades inte så bra så sket i det och nu har man gått ur sängen eller ja det var sådär en timme sen man klev upp nu ..

Slö surfar lite nu, så snart ska jag få i mig lite frukost, magen kurrar så smått.

Idag har man inte så mycket planerat mera än att jag och svärmor ska iväg och hämta morötter till hästarna, jag får som sagt inte bära massa tungt så hon följer med och bär säckarna så får man sällskap också. Sen tar jag dagen som den kommer idag. Gör jag med dom flesta dagarna nu eftersom det är nära förlossningen, kan komma när som .. nervöst som bara den! usch ja.

nej nu dags för lite frukost.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0