GODMORGON

Godmorgon allihopa, min underbara dotter väckte mig vid fem och var hungrig så det var bara upp och ge henne, när jag väl la mig igen så kunde man inte somna om, så det var bara för mig att stiga upp, dock sover Zaga som en stock igen, min lilla sömntuta .. men det vänder vänder nog snart, så länge hon är snäll och lugn så är jag jävligt glad & just nu är hon helt underbar, inga bekymmer alls. Sover i sin egna säng utan bekymmer och inget gnäll, så jag hoppas på att detta håller i sig! :)

Sambon har vart iväg till jobb och nu har jag fått i mig lite frukost, väntar nu bara på att Zaga ska vakna sen blir det en dusch för att piggna till lite bättre än man är ..

Idag har jag direkt inget planerat, får se vad som händer och sker! :) igår kväll så kom underbara Emelie och höll oss sällskap, mysigt. Hon höll liv i Zaga iaf, alltid skönt, nog därför hon sovit bra inatt. Underbart!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0