FREDAGEN DEN 6 JANUARI

Full rulle denna dagen, känns ändå skönt att vara igång .. Började morgonen med att få i sig frukost sen iväg och hämta morötter till hästarna, sen vidare för att storhandla mat, så nu är frys och kyl full igen .. Väl hemma så blev det att packa upp allt och sen vidare för att köpa kraftfoder till Hugo och sen blev det till svärföräldrarna för att lämna av allt och sen en fika därefter, tog även ett ryck och borsta av Hugo all lera, fast att jag vet att han kommer rulla sig i skiten lika fort, så jävla tradigt, kom nyligen hem och sambon är i duschen och jag ska påbörja maten, blir att göra egna hamburgare med bröd, ska bli gott ..

Vad som mera sker idag har jag inte en aning om, får väl se vad kvällen har att erbjuda? :)

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Elle

Oj vilken söt blogg!

Hoppas du får en fin kväll vad ni nu hittar på.. :)

2012-01-06 @ 23:45:07
URL: http://sweetellebelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0