FREDAGEN DEN 13 JANUARI

Jaha idag är det fredagen den 13, sägs vara otursdagen, inget jag direkt tror på, man får väl otur när man får det helt enkelt .. inatt har jag sovit riktigt dåligt, varit vaken från halv två tills efter fyra någon gång, uppe två gånger inatt också, inget vidare kan jag säga, så man är små seg nu, men sånt man får ta ..

Har nyss fått i mig frukost och fixat min försäkringskassan ansökan, så nu är det allt i ordning inför den lille ska komma .. klabba med det igår kväll också men då ville inte det fungera men idag gick det så måste varit fel på sidan eftersom det gick idag .. skönt när det är gjort!

Idag ska jag ta ett storstädningsröj är det tänkt, lika bra så slipper man det under helgen när både jag och sambon är lediga kan man unna sig den lediga tiden till annat än att fixa och dona här hemma!

Sambon slutar fyra idag sen får vi se vad som sker ikväll, återstår och se ..

Vi hörs senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0