FÅTT LITE GJORT

Ja efter duschen och frukosten så blev det en promenad för våran del, har även hunnit med ett litet städröj och även en maskin tvätt har man satt igång, så lite får man iaf gjort .. bara ett litet röj gör så mycket.

Har även tagit fram rostbiff till middag idag, som jag ska tilllaga när sambon kommer hem, tror det blir ris till det. Får se vad jag kan komma på! Det blir säkert bra.

Nu ska jag fara iväg till sambons farmor och farfar för fika besök .. ett tag sen man var där och hälsade på och nu får man passa på när man har tiden till det också .. sen har man en liten att tänka på också!

nej nu ska jag fara iväg .. hörs senare.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: ida ♥

fin blogg du har! :-)

2012-01-10 @ 19:16:43
URL: http://idacariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0