EN MÅNAD KVAR

Ja nu är det en månad kvar tills bebisen är beräknad .. kan inte fatta var tiden tagit vägen, men snart är den lille här iaf, spännande! :)

Idag har man varit iväg på en shopping runda med bror, väl hemma tog jag ett litet städröj .. och nu hade jag tänkt baka lussebullar, men inte fan hade man några ägg hemma som jag trodde att vi hade, så jävla typiskt och jag har ingen ork att åka iväg och handla det bara för att, så bakandet får vänta .. Får komma på något annat att göra och sysselsätta mig med!

Imorgon kommer morfar med släkt och hälsar på, så vi alla ska samlas hemma hos pappa imorgon vid 11 tiden då dom kommer, typ ett år sen nu morfar var här och hälsade på, så det ska bli skoj att träffa honom! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0