UNDERBART VÄDER

Gårdagen blev bra, blev en trevlig dag hos syster! Dock hemma sent, hemma efter ett. När man var uppe inatt och amma Zaga så var man väldigt trött, men fick ändå sova tills nio idag, det trodde jag dock inte att man skulle få .. ibland har man tur! 

Väl uppe så blev det frukost och lite mys med Zaga, sen påbörjade jag städandet här hemma och även tvättat två maskiner tvätt, skönt att få undan lite så slipper man allt mitt i veckan & det är lättare när sambon är hemma så han kan ta hand om Zaga lite medans jag gör lite nytta ..

Efter städningen så blev det soffläge ett tag sen vid två tog hela lilla familjen en promenad ner till svärföräldrarna för en fika, hemma igen vid halv fem och då blev det att påbörja maten och nu har vi ätit och fått undan disken medmera, sambon duschar nu sen är det min tur att ta en lång skön dusch. Sen håller vi kväll, blir mys resten av denna kvällen, blir bingolotto och sen big brother som man inte får missa! :)

Godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0