TORSDAGSKVÄLL

Jaha snart är denna dagen slut, full rulle även idag! Först BVC sen iväg på ett besök och sen vidare hem för att byta om till lite varmare kläder, sen tog vi en promenad till stallet för att mysa lite med Hugo, glad gosse hade man när man kom dit! :) saknar att sitta på hästryggen, men det kommer när det kommer .. När vi var klara i stallet så traskade vi hemåt och slängde oss på soffan och mös lite innan sambon kom hem.

Sen blev det att man lagade man, idag blev det baconlindade kycklingfile och ris med färsta grönsaker, lika gott som alltid .. sen när maten var nere så körde jag och solade en runda, som vanligt ska alla andra också sola när jag ska, så där var fullt även idag, bara att vänta. Hatar verkligen att vänta!

Just nu har vi soffmys, men Zaga sover väldigt gott och gjort sen en timme tillbaka. Har även hunnit med att rensa och lagt i alla presenterna som Zaga fått i sin byrå .. Även idag har man fått gjort massa!

Imorgon ska man iväg och klippa sig, ska bli skönt att få bort slitna toppar, eftersom det var länge sen man var hos frissan, så på tiden att man kommer dit nu! :) annars har man direkt inget mera planerat, tar det som det kommer, dyker alltid upp något.

Nej nu ska jag mysa ner mig hos sambon, godkväll allihopa.

Puss från mig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen! Hade vart jättesnällt om du kunde fråga något :)



http://intefilles.blogg.se/2012/february/ni-glommer-inte-min-fragestund-va.html#comment



Kram

2012-02-17 @ 00:17:41
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0