TORSDAGEN DEN 9 FEBRUARI

Godmorgon allihopa ..
idag har vi haft sovmorgon, gick inte upp förän halv tio. Skönt att sova lite längre någon gång! :) Tur att Zaga accepterar det också! :)

Vi båda har fått i oss frukost och nu myser vi i soffan, väntar bara på att Zaga ska somna så man kan lägga sig ifrån henne och göra lite nytta här hemma .. hon har fått en ide att hon absolut inte ska vara ifrån mig, lägger jag henne på filten när hon är vaken så skriker hon, så nu ska vi passa på att mysa lite innan hon somnar sen ska jag ta ett ryck här hemma, passa på när man kan och hon sover, annars får man inget gjort.

Har även en del telefonsamtal som jag även ska fixa, får ta det nu på förmiddagen också. så det blir gjort!

Annars tar jag denna dagen som den kommer. Sambon börja jobba tidigt idag så får se när han slutar .

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0