TORSDAGEN DEN 23 FEBRUARI

Inatt har man fått sova så mycket bättre, Zaga har inte alls varit gnällig eller varit vaken större stunder mera än man varit uppe så hon fått mat, så denna natten är jag nöjd med! Riktigt skönt ..

Uppe och åt frukost och gjorde vad man skulle sen hade jag & Zaga lite morgon mys! <3 gäller att passa på. sen vid tio tiden somnade Zaga så då passade jag på att sätta igång tvätt och tog ett städryck, nu har man tvättat två maskiner tvätt och ska bara hänga upp det sista, sen är allt klart för idag, gäller att passa på när Zaga väl sover .. annars får man inget gjort!

Nu är jag inne på hm sida och kikar lite efter nya kläder, så ska ta och göra en beställning därifrån, ser att dom fått in en del nytt, så passa på när man väl fastnar för något man gillar .. kommer sluta med en massa säkert, inget ovanligt. Lite nya vårkläder skadar inte!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0