TORSDAGEN DEN 2 FEBRUARI

Godmorgon allihopa .. inatt har det varit en halv jobbig natt, men klagar inte, sånt man får ta när man skaffar barn, så inget att klaga över! Det finns jobbiga stunder samtidigt helt underbara stunder! :)

Igår efter vi ätit och jag fixat i stallet så blev det att åka hem till Zagas farmor & farfar för lite mys, dock sov hon för det mesta när vi var där, men en liten vaken stund hade hon iaf, det kommer mera och mera att hon vaknar till liv ..

Har en morgon pigg liten Zaga idag, så man får passa på och roa & mysa lite extra när hon är vaken och pigg! Sen när hon väl har somnat så ska jag ta tag i ett städryck här hemma, annars tar jag denna dagen som den kommer ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0