TISDAGEN DEN 7 FEBRUARI

Godmorgon, inatt har varit en jobbig natt, haft en Zaga som inte velat sova eller sova själv i sin säng, så mesta av natten har jag varit vaken, än känner jag inte av tröttheten, men det lär komma! Tyvärr ..

Igår när man gick och la sig så kom man på att försäkrings gubben kommer hit idag halv fem, hade nästan glömte det helt och hållet, tur man kommer på det bara sådär!

Uppe strax efter åtta, så man har hunnit med att ta en dusch och sen fått i sig lite frukost, idag hade jag tänkt ta ett besök hos Zagas gammelfarmor & gammelfarfar, det är nämligen på tisdagarna som dom har tid med oss, annars har dom nämligen fullt upp! Så gäller att passa på ..

Så nu ska jag göra mig i ordning och klä mig, samma gäller med Zaga, ligger i sin pjamas än och sover! Gottegris som hon är!

hörs under dagen ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Lina!

Heej!! Gillar du tatueringar, bilder och massa mer, skutta in på min blogg!! :D (Ber om ursäkt för reklam, vet hur tråkigt det är men vill dra igång min blogg med läsare och tar gärna emot tips om vad folk vill läsa om/veta mer om!!)

... har även skapat en ny kategori, "What a girl needs", gå GÄRNA in och kommentera!! :D

2012-02-07 @ 09:55:35
URL: http://liinanonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0