SÖNDAGEN DEN 19 FEBRUARI

Ja idag har man gjort en del, uppe vid åtta. Fått sova bättre inatt, riktigt skönt. Dock har Zaga sovit mera på dagen idag, så är rädd för att jag får en natt inatt med dålig sömn, usch inget jag vill ..

Fick i mig frukost direkt när man kom upp sen körde sambon och hjälpte sin pappa en runda och när han väl kom hem så somnade Zaga, så då passade jag på att ta ett städryck här hemma .. efter att jag städat klart så blev det att färga håret och sen kom Fidde & Madde på besök, Zaga fick fina presenter .. :)

Nu har vi nyss ätit och slängt oss i soffan, inväntar på besök av Johans farbro och sambo, dom har inte sett lille Zaga än.

Ja full rulle idag också, så nu ska vi hålla kväll och ta det allmänt lugnt. Klockan sju blir det bingolotto och klockan nio är det big brother som gäller .. får man ju inte missa. Äntligen startar det! :)

Ha en bra kväll allihopa ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0