ONSDAGEN DEN 8 FEBRUARI

Inatt har man lyckats sova lite bättre, Zaga vägra sova i sin egen säng inatt så hon har fått sova hos mig, lugnade sig direkt, det är närheten hon vill ha och helt klart behöver .. får se om det är samma sak ikväll när vi ska lägga oss eller det var bara igår som hon skulle tjivas .. märker man!

Zaga har nyss ätit, så nu ska jag klä henne och på med egna kläder sen beger vi oss hem till Emma för fika besök, kan ju hoppas på att Zaga håller sig vaken ett tag till eftersom hon varit vaken hela förmiddagen sen vi kom upp .. skulle inte förvåna mig att hon sover när vi kommer dit! Hoppas på det bästa!

Hörs senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0