ONSDAGEN DEN 22 FEBRUARI

Jaha inatt har jag haft en Zaga som varit ganska pigg och inte ville sova, kommer mera och mera sådana dagar nu känner jag, jag hoppas på att inte detta ska fortsätta, för då lär jag ha att göra om nätterna! Inget spännande för man är inte riktigt människa på dagen och måste få min sömn för att orka med! Så idag har jag fått sova när Zaga också sovit, somnade vid elva och vaknade till liv vid ett, så lite sömn där har man fått, dock vaknat till par gånger, men ändå fått vila lite .. Får väl se hur denna natten kommer att bli, hoppas på mera sömn iaf ..

Nu väntar man på att faster ska komma på besök, kommer nu vid två .. alltid kul med besök! :)
Sen ska sambon besiktiga min bil tjugo i tre, så hoppas på inga konstigheter på den, första gången man gör det sen man köpte den! bara att hålla tummarna.

Sen ikväll har man inget planerat, tänkte åka och sola en sväng iaf, hålla brännan i trim kan behövas!

vi hörs kanske senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0