ONSDAGEN DEN 1 FEBRUARI

Godmorgon allihopa. Inatt har Zaga varit lugn bara vaknat två gånger så det har varit skönt, dock har jag haft hemskt ont i magen, vaknade av magkramp vid fem tiden, visste inte var jag skulle ta vägen, gick upp och tog två panodil sen lyckades jag somna efter ett bra tag ..

Så idag har vi haft lite sovmorgon och gick upp vid åtta tiden, skönt att få sova lite längre än fem som i vanliga fall! Man behöver verkligen sin sömn! Det märker man nu när man fått barn!

Efter att man kom upp så har man röjt undan lite, satt igång tvätt och tagit en dusch. Skönt, hade så gärna velat komma ut och gå en runda, men vågar inte än, eftersom hon bara är en vecka gammal så är hon så motaglig av allt skit som dom kan få, så promenaden får vänta helt enkelt .. Kylan gör ju sitt också! Zaga sover just nu och jag hade tänkt föna håret och göra mig i ordning och klä mig sen blir det lite frukost för min del .. sen får man hoppas på att Zaga snart vaknar ..

vi hörs under dagen ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Malin Lyngshede

Förstår du vill vänta med promenaden. Men snart kan ni säkert bege er ut på premiär runda av vagnen :)

2012-02-01 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0