NY VECKA

Godmorgon allihopa. Uppe vid halv nio, dock sover Zaga än, hon var vaken då jag gav henne mat sen sloknade hon lika fort igen, har fått i mig frukost och fått på mig kläder snart blir det på med varma kläder och gå ner till stallet för att vetrinären kommer och Hugo ska få sin vaccination .. Kan man lika bra ta den där promenaden ner dit så får Trixie sin runda och jag får lite motion och frisk luft .. kan bli skönt, dock vet jag att det är riktigt kallt ute, men ska klä mig varmt så man slipper frysa massa!

Annars idag har jag inte mera planerat, tillräckligt kan jag tycka. Eftersom man har att göra med Zaga ändå. Min lille plutt <3

Nej nu ska jag kila.

Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0