LÖRDAGEN DEN 4 FEBRUARI

Jaha idag har man sovit tills 9, sambon gick upp tidigare med Zaga, jag hade kunnat sova längre, men det var en viss Zaga som var hungrig så det var bara att stiga upp för min del ..

Upp och ge henne mat och sen blev det en dusch för min del, sen efter det så fick man i sig lite frukost och sen har vi tagit en promenad med vagnen, första gången sen vårat underverk kom till världen, hade en nöjd Trixie och så klart en nöjd liten Zaga, sov så gott i vagnen .. vi gick till svärföräldrarna och tillbaka! Lagom runda .. 20 min dit och 20 min hem, så det blev en runda för våran del ..

Nu sover Zaga gott, tänkte lägga mig och vila en runda bredvid henne, känner att jag behöver det, det gäller att passa på när dom vilar så man själv också får vila lite!

Ikväll blir det Melodifestivalen, svärföräldrarna, Mari & Mattias kommer hit och håller oss sällskap, ska bjuda på tacos och massa gott. Så det blir säkert en bra kväll.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni får en bra kväll, låter juh som riktigt bra planer! <3

2012-02-04 @ 12:56:56
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0