LÖRDAGEN DEN 11 FEBRUARI

Hej alla kära läsare, igår blev det som sagt att åka hem till syster för ett besök där, blev en riktigt mys fredag.
Bra avslut på veckan & början på helgen! :)

Hemma sent igår, men fick ändå sova ut lite idag, sambon tog Zaga nu på morgonen så fick jag sova en timme extra, ganska skönt kan jag säga! :) uppe halv tio. Så nu har man tagit sig en dusch och ätit frukost och nu slöar man bara i soffan, Zaga sover gott och jag hade tänkt ta ett litet röj här hemma, annars idag ser det ut att bli lugnt, men ikväll ska vi hem till svärföräldrarna och äta och kolla melodifestivalen.

Har lagt upp lite bilder sen gårdagen, man får vara nöjd för det lilla, dom hade mera snö än vad vi har här, så Trixie var lycklig och var ute och busa massor, bus Trixie! :)

Ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Vilken fin blogg :D

2012-02-11 @ 20:57:54
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0