KANSKE SLUTA BLOGGA ELLER LÅSA?

Ja jag har lite planer på att sluta blogga, eller kanske låsa den och ge lösenordet till dom man vill ska följa och läsa, nu vet jag att det finns dom som är inne och läser bara för att snoka i mitt liv och sånt är jag direkt inte intresserad över, ja jag får ta en sista funderare på vad det blir av det! För jag skriver blogg för min egen skull och mina närmaste att dom följer mitt liv, inte att massa jävla snokare som ska hålla koll på vad som sker i mitt liv! tsss.

tänk om alla människor hade varit lika ärliga som vissa. tänk om!

jag ska ta en sista funderare innan jag bestämmer mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Synd att folk ska förstöra, men samtidigt så har du tydligen någonting som de inte har och det lockar dom till att läsa om ditt familjeliv - det är nästan synd om de som är avundsjuka ;) Kram <3

2012-02-23 @ 09:18:13
URL: http://akeeper.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg, för jag skriver den för min egen skull, men samtidigt så läser jag ingen annans än de jag vill veta om så ;) :)

2012-02-23 @ 11:41:41
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0