HEMMA IGEN

Nu har man kommit hem igen efter att varit iväg halva dagen, blev först iväg till Johans jobb för att Emil ville se Zaga och sen vidare hem till Johans farmor & farfar för ett besök, efter man varit där blev det iväg och köpa alla <3 dag blommor till sambon, inte för att jag egentligen bryr mig om denna dagen, men får väl visa lite extra kärlek denna dagen men sen är blommorna från Zaga också .. Nu ska jag och Zaga slöa i soffan ett tag innan det är dags för oss att börja på maten innan sambon kommer hem ..

Så ikväll blir det massa extra mys! :) ha en bra alla hjärtans dag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: erika

vilken härlig blogg, har du någon förlossnings berättelse att dela med dig i ett inlägg om hur eran zaga föddes :)

2012-02-15 @ 07:27:26
URL: http://taby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0