FREDAGEN DEN 3 FEBRUARI

Godmorgon allihopa. Mindre bra natt inatt eftersom man varit uppe fyra gånger med Zaga, men lika glad är jag för det, för jag är uppe och pigg nu, fattar inte att jag klarar av det egentligen, inte mycket sömn har det varit sen vi fick vårat underverk, men det kommer en dag då hon kommer sova hela natten! :) Hjälper inte att klaga ändå .. man gör allt och lite till för sitt barn!

Sambon har åkt iväg för att handla lite och jag har tagit en dusch. Ska göra mig i ordning nu snart sen blir det bara lugnt tills BVC kommer på besök, hon skulle komma 14.oo. så då ska lillan få en undersökning, vägas medmera, hoppas på att hon går upp i vikt som hon ska göra! :)

Vi hörs under dagen.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0