FÅTT LITE GJORT

Förmiddagen har varit lite si så där, en lite smått gnällig Zaga har man haft, har inte nöjt sig alls med att ligga själv utan att hon skulle vara i mammas famn hela tiden, helt klart mysigt! Men har inte fått gjort det man skulle göra, men sånt får man ta ibland ..

Jag lyckades med att hon somna vid två tiden, alltså har hon varit vaken i tre timmar i sträck, rekord för att vara henne sen hon kom till oss, men blir så klart mer och mer vakna stunder nu framöver, hon har ögonen mera öppna och ska ha lite mera koll, bara roligt så länge hon är lugn iaf! :)

Har hunnit med att tvätta en maskin tvätt och hängt upp den och sen har man även hunnit med att ta ett städryck, eftersom vi ska ha första BVC besöket imorgon så lika bra att få städningen gjort idag så slipper man stressa med det imorgon innan dom ska komma .. alltid lika skönt när sakerna är gjorda! :)

Sambon slutar jobba fyra, då ska jag ha middagen klar, efter vi ätit så blir det stallet för min del, till min fina fyrbenta gosse .. :)

Sen får vi se vad denna kvällen har att erbjuda oss ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0