ETT BESÖK HOS EMMA

Blev ett besök hos Emma idag, efter att man fått i sig frukosten så blev det hem till henne för en fika runda och vi hann med att kolla en film också! :) Efter att man varit där så blev det att tvätta bilen, gäller att passa på när Zaga sover, då man får passa på att göra lite nytta.

Efter att man tvättat bilen så blev det inom sambons jobb för att hälsa på, svärmor var också där, hade gått utanför med hunden ..

Snart slutar sambon så blir att sätta igång att laga mat nu så den är klar när han kommer hem, sen efter det ska jag iväg till stallet för att pyssla om min gosse lite extra! Nu har det tinat upp i hagen så kan tänka mig att han lyckats att rulla sig i dygan lagom tills jag ska ner och borsta av han all skit, alltid lika roligt .. Imorgon är det nämligen dags för hovslagaren igen, känns inte som om det var åtta veckor sen han var där senast, veckorna rinner iväg för fort ..

Sen ikväll blir det soffläge och big brother! :) Kvällarna är räddade ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsan, tänkte kika in & önska dig en fortsatt fin dag! :D

2012-02-21 @ 17:16:01
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg sötnos! Allt bra?:D

Följas via bloglovin?:)

Kram!

2012-02-22 @ 12:32:09
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0