BVC BESÖK

Hej allihopa .. kan ju börja med att jag är förvånad över att man fått sju stycken som lagt in kommentarer att dom följer bloggen, roligt att ni är ärliga ni som skrivit! pluss i kanten till er, dock visste jag redan att ni följer, ville veta vilka mera som följder eftersom det är sådär 20 stycken till minst varje dag som är inne och läser, men som sagt vissa vill inte visa att dom är intresserad av mitt liv och vad som händer och sker .. menmen inget jag direkt bryr mig om, läs ni på bara om mitt liv är så intressant! :)

Jaha idag har man varit iväg på Bvc besök med Zaga, som vanligt var allt som det skulle och inga konstigheter, känns skönt. Så nu behöver vi inte vara där varje vecka utan varannan vecka blir det nu, så länge allt går åt rätt håll så är jag mera än nöjd. Hon har sina skrikperioder och det vet jag varför, det är bara för hon sväljer massa luft och det är inget ovanligt så jag oroar mig inte, jag kan trösta henne och det är huvudsaken att det hjälper ..

Så nu väger Zaga 3530g och är 52cm lång! <3 här går det undan.

Var på Bvc halv tolv och hemma strax efter tolv igen, sen blev det att vila på soffan med Zaga, har haft en dålig natt med henne, men man har överlevt iaf. Men små trött är man men hoppas på lite mera sömn inatt! Efter att man vilat ett tag så blev det ett bad för Zaga, som alltid tycker hon det är riktigt skönt att bada, roligt att slippa massa skrik! :) så hoppas på att hon gillar vatten lika mycket när det är dags för babysim ..
Har nu förberett maten lite som man ska göra och nu uppdaterar man här och ska läsa bloggar och kolla facebook .. det vanliga! :)

Idag blir det fredagsmys med familjen, får bli en lugn hemmakväll för våran del eftersom man inte är så speciellt pigg, så kan det vara skönt! Hoppas på att det går bra på tv ikväll iaf, big brother ska man kolla iaf, sen får man se vad som mera kommer ..

ha en bra fortsatt fredag allihopa!

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Malin Lyngshede

Babysim är jätte mysigt det kommer hon säkert gilla :) ska du gå i Klippan? Där är jätte mysigt och fint tycker jag. Gick där med Emma

2012-02-25 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0