BESÖK HOS SYSTER

Hejsan allihopa. idag hade jag och Zaga sovmorgon tills kvart över nio, riktigt skönt kan jag säga ..
sen blev det upp och ta en dusch och göra sig i ordning och sen blev det iväg för att handla paket till syster sambo eftersom han fyller år idag, så vi ska fira honom ..

är nu hos syster och varit här par timmar redan, Zaga sover just nu gott efter varit vaken sen vi kom hit, lite sömn måste man ju ha också, för att orka med! :)

så denna lördagen ska vi tillbringa hos syster med familj, alltid lika trevligt.
Jag verkligen hatar att vi ska bo så långt ifrån varandra, suger riktigt mycket! :(
men inget att göra åt, bara ta det som det är. träffats ändå ganska ofta den sista tiden!
så man ska inte klaga ..

blir att titta melodifestivalen här ikväll.

ni alla får ha en bra lördagskväll!

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0