BESÖK AV EMELIE

Måndag och ny vecka .. denna dagen började bra, jag gick upp lite efter åtta, sen blev det frukost och sen kom Emelie på besök, framåt middag så tog vi en långpromenad med vagnen och hundarna, riktigt skönt att komma ut och få frisk luft, som vanligt var Trixie överlycklig att få komma ut och röra sig ordentligt ..

Väl hemma så började det snöa som bara den, vi hade en jävla tur att vi kom ut på rundan när vi väl gjort det, annars hade det inte blivit någon långpromenad!

Väl hemma så blev det fika, te och kärleksmums, gott kan jag ju säga ..

Lugn eftermiddag blev det, sen åkte Emelie hem vid fyra, sen kom sambon hem så blev det att påbörja maten, blev potatis mos och köttbullar idag, gottgott ..

nu har man nyss tagit en dusch och myser i soffan, inväntar big brother och sen blir det sängen!
Ska bli skönt att lägga sig ikväll, smått seg just nu & jag hoppas på en bra natt att Zaga sover bra ..

godkväll allihopa.

Puss från mig.






Kommentarer
Postat av: tant Anna :-)))

Vilken mysig dag ni haft,,,sov så gott allihopa ,,natti natti ,,,,kram,,,måste snart få se henna igen den lilla prinsessan innan hon växer ifrån mig :-))) ..lite blir snart stor,,:-)

2012-02-27 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0