TORSDAGEN DEN 19 APRIL

Natten har varit lång inatt, knappt ingen sömn alls inatt pga att Zaga varit täppt i näsan, kunde knappt andas den stakaren, usch ja ..

så imorse direkt så blev det att åka iväg till apoteket och köpa hem massa till henne, har lättat lite nu iaf, så det är skönt.

Vid elva så blev det stallet och ta en runda på hästryggen, skönt att komma iväg litet tag, trodde att jag skulle vara sjukt trött idag men icke är jag det, kommer antagligen senare ikväll skulle jag tro ..

Vädret har inte varit kanon men ändå helt okej, blåsten kunde man varit utan .. Varit hemma ett litet tag nu, har fått i mig lite mat och nu slöar jag framför tv/datan, Zaga sloknade just nu, så får se hur länge hon ska sova, sen blir det massa mys med min lille sjukling!

resten av denna dagen blir väldigt lugn ..

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0