TORSDAGEN DEN 12 APRIL

Ja igår blev det att man åkte hem till Emma för att hälsa på och kolla deras nya lägenhet, riktigt fin och dom hade gjort det fint där ..
Anna var också där så hon hann med att mysa med Zaga lite hon också!
Blev att vi åt kladdkaka, grädde och jordgubbar, mums.

Hemma strax efter tio, då blev det att bytta om på Zaga sen natta henne, gick inte så bra kan jag säga, hade en pigg Zaga nämligen .. kvart i tolv fick jag henne att sova!

Uppe halv nio, så har gjort dom vanliga morgon sysslorna och badat Zaga, nu sover hon en runda och när hon vaknar blir det en promenad för våran del .. Solen skiner så det gäller att passa på när vädret tillåter det.

Sen i eftermiddag någon gång så blir det att rida en runda, Faster Mari ska ta hand om Zaga medans jag tar en lugn runda på hästryggen .. Hon var också här en runda igår och hade köpt ett par jeans till Zaga, så söta. Roligt med överaskningar ibland :)

vi hörs kanske senare.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0