TISDAGEN DEN 10 APRIL

Idag fick man sova tills halv tio, skönt. Ändå skit väder ute så då kan man passa på att sova lite .. eftersom det ändå inte är något ute väder, regn och rusk! usch ..

uppe och gjort oss i ordning och ätit frukost, snart ska vi bege oss hem till gammelfarfar & gammelfarmor, sambon ska också med idag eftersom han ska jobba inatt. Blir man bjuden på mat där så slipper jag tänka på att göra något idag, kan vara skönt det också att slippa ibland! :)

hemma i eftermiddag någongång vet inte hur länge vi stannar, annars har man inget mera planerat för denna dagen, får se vad jag & Zaga hittar på ikväll när sambon ska iväg och jobba .. vi sysselsätter oss alltid med något.

hörs kanske senare.

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Va fin blogg följ gärna min och fråga på något på frågestunden http://fabilouslife.blogg.se/category/shop.html

2012-04-10 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0