SÖNDAGEN DEN 29 APRIL

Även idag har man haft fullt upp .. uppe strax efter nio, sambon fixade frukost till oss, sen efter att man ätit så blev det stallet för att ta en runda på hästryggen med svärmor, började regna när jag väl kom till stallet men det var bra lite små stänk, så vi slapp regnet när vi väl kom iväg ..

Efter stallet så blev det hemåt för lite mys med Zaga medans sambon åkte iväg för att klippa sig. Sen efter lite mys med Zaga så satte jag igång med ett rejält städröj här hemma, både ovanvåningen och nedanvåningen blev städad idag, skönt att få allt gjort samtidigt! Har även hunnit med att tvätta par maskiner tvätt med sambons hjälp .. allt går så mycket lättare och går fortare när man hjälps åt! Är jag nog inte ensam om att tycka.

Sen gjorde jag rabarberpaj att ha till efterätt idag, blev rostbiff,ris, färska grönsaker och hemmagjord vitlöksås till middag idag, allt blev riktigt gott. Så det har vi mumsat i oss nyligen. Zaga fick sig ett bad också eftersom det hände en olyka, så lika bra att hon fick sig ett bad. Så nu är även det avklarat också ..

Resten av kvällen kommer bli mys och big brother så klart ..

Imorgon bitti när vi vaknat här hemma så ska vi fara iväg till syster för att fira valborg där, stannar där tills tisdagen, när man ändå far iväg så tyckte jag att vi kunde passa på att sova över och umgås!
Så det kommer bli en mysig tripp till syster ..

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, fin blogg du har :d

kramis :)

2012-05-01 @ 23:31:31
URL: http://mupperna.blogg.se/
Postat av: Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Hej! Fin blogg! :)



Allt bra med dig idag annars? Kram

2012-05-03 @ 16:03:29
URL: http://ponnitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0