SÖNDAGEN DEN 15 APRIL

Söndag igen, helgen snart över och ny vecka framför sig.
Denna veckan börjar föräldragruppen på tisdag om man får vara exakt .. & sen kommer mormor imorgon och ska stanna hela veckan, roligt! Ska även träffa Emelie en dag, annars har man inget mera planerat denna veckan, tillräckligt kan jag tycka.

Idag fick jag sovmorgon tills halv tio, skönt! ibland behöver man sova ut lite mera än vanligt, vaknade med en jävla huvudvärk idag och det sitter i än, så idag blir det inte mycket gjort. Vi ska iväg till svärföräldrarna sen och ikväll ska vi antagligen hem till bror som ville bjuda på mat, sen är denna söndagen över, vädret var bra när jag gick upp men nu blir det bara sämre och sämre, ser ut att bli regn till och med, usch.

Just nu vilar Zaga lite, och sambon fixar där ute lite, eldar bland annat upp våra gamla trädgårdsmöbler, blir att köpa nya, får se vad man hittar för något! :)

nu ska jag fixa lite lunch, te och något till det, kan sitta bra kan jag tycka!

ha en bra söndag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt med mormor nere några dagar :) Kram

2012-04-15 @ 12:21:54
URL: http://akeeper.blogg.se/
Postat av: Mira

Fin blogg! Byta bloglovin?



Svara på denna kommentar i min blogg om du är med på det :)

2012-04-15 @ 17:39:40
URL: http://sparklingeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0