ONSDAGEN DEN 18 APRIL

Var två dagar sen som jag skrev, har hänt en del sen dess, Skrev sist i Måndags ..
Måndags eftermiddag kom Mormor hit på besök, ska nämligen vara nere en vecka och bo hos pappa, så får passa på att umgås med dom nu när dom är nere, mysigt.

Igår var man uppe vid åtta, sen blev det en dusch och sina vanliga morgon sysslor innan man åkte iväg på våran första föräldragruppsträff .. efter det så blev det att åka hem till gammelfarmor & gammelfarfar för besök, när vi väl kom dit så dröjde det inte länge förän Zaga blev gnällig och annorlunda, väl hemma strax innan sex så började Zaga spy och skita, inget roligt kan jag säga, hemskt att se henne så ledsen och man inget kan göra, men som tur var det så höll det bara på tills kvällen, natten har varit lugn. Verkligen skönt.
Trodde att jag hade en lång natt framför mig, men som tur jag hade så var det som vanligt igen! :)

Idag var vi uppe vid halv nio, skönt att sova lite längre och vara utvilad, frukost och dom vanliga sysslorna sen begav vi oss hem till svärföräldrarna för att Mari skulle ta hand om Zaga medans jag tog en runda på hästryggen .. små kallt och blåsigt idag men ändå skönt att komma iväg och få lite egen tid också och Zaga behöver vara ifrån mig också, hon har nämligen blivit väldigt mammig, gäller att försöka att det inte blir för mycket av det, annars lär det inte bli lätt att hon ska vara hos andra ..

Efter att man ridigt och fixat så körde vi hem och jag tog en dusch och gjorde mig i ordning sen hem till pappa för att umgås med dom och mormor lite och nu har vi nyss kommit hem igen. Tänkte ta och gå en runda nu, kan vara skönt att röra på sig en liten runda och att Zaga får lite frisk luft .. skadar aldrig!

Ha en fortsatt bra dag allihopa ..

puss från mig.



Kommentarer
Postat av: sara

Hur var föräldragruppen? :)

2012-04-18 @ 18:41:55
URL: http://akeeper.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra juh! :D Någon du kände där?

2012-04-18 @ 19:47:27
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0