ONSDAGEN DEN 11 APRIL

Idag sov vi tills lite över nio, skönt! gjort oss i ordning och ätit frukost, nu sover Zaga en runda, får se när hon vaknar igen, brukar sova en timme drygt, det varierar hur trött hon är, ibland är det bara en kvart.

när hon vaknar så är det tänkt att vi ska ta en liten promenad, uppehåll just nu och jag hoppas på att slippa regnet också när vi väl ska ut. Sambon har jobbat inatt och sover just nu, när han vaknar så blir det att laga mat sen beger jag mig hem till Emma när han har kört till jobb, så slipper man sitta hemma själv. Jag har ju sällskap av Zaga & Trixie men har inte träffat Emma på ett tag så på tiden att vi tar en fika ..

så ser min dag ut, bra kan jag tycka. Tur man har att göra om dagarna, annars hade det varit jävligt drygt!

hörs kanske ikväll när jag kommer hem!

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0