LÖRDAGEN DEN 14 APRIL

Idag var vi uppe vid halv nio, åt frukost och mös lite med Zaga sen begav jag mig till stallet för en morgonrunda på hästryggen, så fick Zaga ha lite pappa mys!

Hemma för en timme sen och Zaga sitter och myser i sin baby sitter så passar jag på att uppdatera här lite, sambon är iväg och vecko handlar, så man klarar sig över veckan, inte det lättaste att handla själv och ha med Zaga så bättre att han gör det själv.

lördag idag och klockan är inte så mycket än och man har redan fått gjort en del, skönt.
annars idag vet jag inte vad som sker, tänkte ta en runda med vagnen om inte regnen kommer vill säga och så ska jag in till Klippan för att sola en runda också, ska bli skönt .. en vecka sen sist. måste hålla färgen lite nu känns det som, innan sommaren!

kvällen är inte planerad än, får se vad vi ska göra ..

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0