JAG ÄR FLITIG IDAG

Ja det kan man lugnt säga att jag är idag, först blev det att tvätta lite sen tog jag en långpromenad med vagnen och Trixie så klart, gick en runda på en timme, därefter så hörde Mari av att hon kunde passa Zaga medans jag red, så bara att byta om sen blev det att jag gick ner till stallet, ännu en härlig promenad, blåser knappt och solen visar sig, då bara måste man passa på att njuta ..

Blev att man red en lite längre runda idag så man hade en trött gosse när man väl var hemma, men helt klart är jag nöjd efter att man fått så mycket gjort idag, jag bara älskar när vädret är som idag, underbart!

När man skulle gå hem så följde Mari med som sällskap, hon gick hem så det passade perfekt at vi gick tillsammans .. fick man sällskap också!

nu hemma igen, sambon är ledig idag så det får bli hemmamys resten av denna dagen & kvällen, han skulle egentligen jobbat inatt men är ledig helt plötsligt, jag klagar då inte över det! :)

idag blir det att äta hemmagjorda hamburgare & pommes, ska bli väldigt gott kan jag säga!

just nu sover Zaga, så jag ska passa på att göra lite nytta sen ska jag mysa med henne lite extra mycket.
älskade tös <3

ha en fortsatt dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0