IGÅNG IGEN

Nytt försök att blogga, jag kommer att uppdatera när jag hinner och lusten finns, bara så ni vet! :)
har hänt en del sen sist man bloggade, mina dagar är full proppade med saker ..

i helgen blev det att syster med familj kom och stannade över, riktigt skoj att träffa dom igen eftersom det var bra länge sen sist, alltid lika roligt när vi träffas .. dom var saknade.

Igår hade man också fullt upp, först på morgonen så blev det att man red en runda, jävligt skönt att komma igång med ridningen igen lite .. underbart kan jag säga! Därefter så blev det hemåt en runda och duscha medmera sen vidare till svärföräldrarna för ett besök och fika, väl hemma så blev det iväg till Sandra en runda sen inom och handla på OJ när man ändå var ute och körde ..
kvällen avslutades med big brother sen sängen efter det, smått trött var man allt!

Idag fick man sovmorgon tills halv tio, skönt. Zaga har sovit bra inatt så jag är nöjd!
Blev att göra sig i ordning och samma med Zaga, hon fick sig ett bad och sen blev det iväg till jobbet för att hälsa på en runda, ett tag sen nu så hade tid med det idag så lika bra! :)

Efter jobbet så blev det inom kusin och hämta lite saker där sen nu är man hemma.
Har en sjuk sambo, inget vidare roligt direkt. Jag hoppas på att inte få det skitet bra, både jag & Zaga kan få slippa! Får hoppas på det bästa iaf ..

Fart runt lite även idag, så resten av denna dagen får bli lugn, ska snart börja laga mat sen blir det soffläge och mys med Zaga, underbart ..

Har blivit lite bilder sen sist man bloggade så dom kommer komma upp ..

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0