FREDAGEN DEN 27 APRIL

Idag var man uppe tidigt, strax innan nio klev vi upp, sambon var redan uppe ..
åt frukost och gjorde oss i ordning sen begav vi oss iväg för att handla mat på OJ, kyl och frys behövde påfyllas lite grann, så blev vecko handlingen avklarad. Zaga var med idag och gick verkligen bra, inga konstigheter.

Väl hemma så packade man upp allt och åt lite sen begav jag mig till stallet för lite mys med Hugo och tog en härlig runda, underbart. Dock lite blåsigt men var ändå riktigt skönt. Eftersom det ska regna i eftermiddag så tänkte jag att jag fick rida innan dess och innan ovädret kommer .. Dock ser det ut att komma närsom hellst eftersom det kommer mörkare och mörkare moln ..

Hade velat ta en promenad också idag, så får se hur vädret är sen om man kommer ut en runda till, man kan ju hoppas det iaf .. sambon ledig idag och långledig tills Onsdag, underbart att ha honom hemma lite :)

Snart dags att göra mat sen ska vi kolla Big brother och njuta av en lugn fredagskväll ..

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0