FREDAGEN DEN 20 APRIL

Idag fick man sovmorgon tills halv tio, fast varit uppe ett par gånger inatt med Zaga, men sånt som man får ta. Jag är inte ett dugg trött, snarare pigg! Känns jävligt skönt ..

Idag har man redan hunnit med mycket, blev att man började att städa efter att man fått i sig frukost och sen efter att man var klar med städningen kom svärmor på ett besök sen efter att hon varit här så tog jag en långpromenad med vagnen så vi alla fick lite frisk luft, kunde behövas ..

Nu har man nyss kommit hem igen, Zaga sitter i sin babysitter och roar sig och jag har tagit fram mat som ska ätas idag, blir kycklingfile,ris, färska grönsaker och egen hemmagjord vitlöksås! Ska bli smarrigt!
Lite fredagsgott .. :)

Annars ikväll vet jag inte vad vi ska göra, får se hur Zaga mår lite senare, just nu mår hon bra så det går åt rätt håll iaf .. jävligt skönt!

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0