VILKEN UNDERBAR KÄNSLA

Jobbigt att kliva upp imorse, men tänkte att det var sista passet för denna veckan sen långledighet för min del! Har fått kräksjukan på jobb, så man var inte direkt så sugen på att vara ute hos sina vårdtagare två timmar innan man skulle bege sig iväg mot sjukhuset! usch. Fyfan om man åker på det skitet, jag hoppas på att jag slipper, tycker att jag spytt tillräckligt pga graviditeten! Så det är ganska skönt att vara ledig nu par dagar så man håller sig borta från skitet och kanske har en liten chans att slippa bli smittad.

Nu hemma, skönt kan jag säga. Solen skiner och har hört att det ska vara toppen väder hela helgen, som jag ska njuta extra mycket! Snart bege mig mot stallet för att rida med Mari, tar en långrunda i det underbara vädret, kan inte bli bättre, fan 20 grader varmt idag, sjukt eftersom vi haft kyligt och regning ett bra tag, men jag klagar inte, långt ifrån, bara jävligt glad över att vädret är som det är! Man kan inget annat än att älska detta vädret ..

Har direkt inget planerat denna helgen, ska klippa mig imorgon halv elva, på tiden att få bort slitna toppar, ska på nytt ställe imorgon, så jag hoppas på att jag blir nöjd efter besöket där, annars vet jag inte vad jag gör!

Annars tar jag dagarna som dom kommer, får se vad som händer och sker, vet iheller inte hur sambon jobbar i helgen iheller, har för mig att han ska vara ledig lördag iaf, men får se hur det blir med det!

Nej nu ska jag byta om, sen iväg.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0