UNDERBART MED SOVMORGON

Idag har jag fått min efterlängtade sovmorgon, det var verkligen skönt kan jag säga. Riktigt skönt att ligga kvar ett tag efter att man vaknat och bara mysa, utan att man behöver stressa upp och man ska göra massa! Flera av dom dagarna tack! Dom tackar jag långt ifrån inte nej till ..

Uppe strax efter nio, så nu har djuren fått mat och är ute, grått och blåsigt väder idag, inget spännande direkt. Men det är ju höst nu, så man har väl inget att vänta sig ändå tyvärr!

Sitter just nu och uppdaterar till er, ska fixa frukost och bara allmänt ta lugnt nu på morgon kvisten, börjar jobba 14.oo. innan dess har jag direkt inget planerat, tar det som det kommer! Städningen gjorde jag ju igår, så den slipper man idag! :)

Nu dags för frukost, magen skriker!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0