STORSTÄDNINGEN AVKLARAD

Fyfan, hade mera att städa undan än jag trodde, nu har man storstädat i drygt tre timmar, så ni kan tänka er hur här såg ut! Förjävligt helt enkelt. Brukar hinna med en städnig mitt i veckan också, men det har jag inte riktigt hunnit med nu eftersom man haft fullt upp med annat som skulle fixas.

Sambon är hemma från jobb idag, men inte fick man någon hjälp av honom, eftersom han är så förkyld och dålig, men ändå orka han med en helkväll med jobbet på after work, jävligt konstigt. Så sjuk kan man då inte vara! Kan mera säga: FYLLEDÅLIG! jag tycker inte ett dugg synd om honom, han har sig själv att skylla! Kan han må hur han vill helt enkelt!

Jag är glad att jag ändå kom upp i tid idag, annars hade jag nog inte hunnit med allt jag ska göra idag! Kommer förmodligen att slocka gott ikväll när jag landar på min kudde ikväll.

Lite mat i magen, sen hade jag tänkt varva ner med en långpromenad ner till stallet för att titta till Hugo en sväng så får Trixie också lite motion, även jag! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0