SÖNDAG

Söndag idag och det innebär att det är mitt sista pass för denna helgen! jobbat mitt första pass, har nämligen delad tur idag och det suger riktigt mycket. Men ändå fått gjort lite, känns skönt. Först hämtade man upp Emma, sen vidare för att handla sen iväg hem för att påbörja att tvätta mina fönster, har behövts länge. Så nu kan man se ut igen! :) finfina blev dom! Tackar Emma för att hon höll mig sällskap och fick hennes hjälp också. Du är underbar.

Efter vi var klara med fönsterna så blev det att ställa sig laga mat, så nu har vi fått i oss och är mätta och belåtna, ska snart iväg och jobba igen för sista passet av denna helgen, alltid lika skönt när helgen är gjord!

Ha en bra söndagskväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0