SÖMNLÖS NATT

Hemskaste natten på väldigt länge, varit vaken så gott som hela natten! Fyfan säger jag för sömnlösa nätter! Hoppas på att detta vänder snart ..

Tvekade på att bege mig till jobb imorse, men gick upp ändå och begav mig dit eftersom man hade planeringsmöte hela eftermiddagen som är viktig att vara på .. så jag har lyckats ta mig igenom denna dagen på jobb, utan att vara halv död konstigt nog! Fattar jag bara inte själv!

Slutade halv fyra så nu är man hemma igen. Trixie är ute i stormvädret, så nu hade jag tänkt ta mig igenom lite fix här hemma och göra mat sen en runda till stallet, hade tänkt att rida, men inget bra väder för det inte, så hoppar över det idag! Lär bli en lugn kväll på soffan istället känner jag! Man märker verkligen att det händer saker med magen efter all smärta, usch.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0