SÅDÄRJA

Nu har man fått lite gjort här hemma, sista maskinen tvätt är igång än, får ta och hänga upp det när jag kommer hem ikväll .. Djuren är matade och jag har tagit en lång varm dusch, så nu ska jag bara ta och göra mig i ordning och klä mig, sen beger jag mig iväg hem till Mari för god mat och en bra kväll helt enkelt, blir nog en långrunda med hundarna eftersom det är sjukt fint väder, det är till och med vind stilla just nu hemma hos oss, det är inte ofta det sker, det blåser nämligen alltid här, så jag njuter till max! :) älskar verkligen detta vädret.

nej nu ska jag bli färdig för att sen bege mig iväg. trevlig kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: mysan

Hej fina du!:)

allt bra?

2011-09-25 @ 20:03:45
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Hoppas du får en underbar kväll :)

2011-09-25 @ 21:56:15
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0