MYS

Igår blev det en riktigt slö dag, inget vettigt gjort direkt. Vid middags tid blev det iväg med svärmor för att hälsa på pappa och lämna minkburen som dom lånat och sen gick vi en runda med Senna och sen kollade vi även på min kusins hästar, minstingen har kommit hem efter föl betet så var ju tvungen att ta en titt på henne också ..

Väl hemma slängde jag mig på soffan, somnade till en runda och sen vaknade man dö hungrig, jag och älsklingen tänkte en del om vad vi skulle göra, men blev tills slut en myskväll hemma bara. Åt kina mat och sen kolla vi film. Jag var ändå stendöd, vet dock inte varför, inte alls på hugget. Sånna dagar är verkligen sega! När man väl bäddat ner sig under täcket dröjde det inte länge förän man somnade som en stock! underbart skönt.

Sov tills lite efter nio, så nu är man uppe, men inte så värrst pigg. Små seg kan man väl mera säga. Idag är det dags för städ och tvätt röjning. Så man har en del att stå i med, sen ska jag iväg till stallet för en ridtur på min fina plutt, ska förhoppningsvis få med mig Mari idag också, hoppas på det! Att hon inte har annat för sig ..

Först lite frukost sen blir det ett rejält städröj, tvättmaskingen är fullt igång, så den när väl gå ett par timmar skulle jag tro, har nämligen tagit hem lite skitsaker från Hugo som också behövde sig en tvätt ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0